+48 58 7126077
Centrala cyfrowa Prima

Centrala cyfrowa Prima

Centrala telefoniczna IP Prima

Integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonią internetową

Centrala IP Prima to pierwsza tej klasy centralka z polem komutacyjnym IP. Idealna dla rynku SOHO, mikrofirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów, liczących do dziesięciu pracowników, a także dla domów jedno- i wielorodzinnych. Prosta w konfiguracji i użytkowaniu – gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Konfiguracja

Konfiguracja bazowa

  • 3 porty VoIP
  • 2 analogowe linie miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych

Możliwość rozszerzenia konfiguracji bazowej o:

  • 1 łacze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 analogową linię miejską
  • 2 lub 4 analogowe linie wewnętrzne

Dostępne konfiguracje:

3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie
3 porty VoIP
+ 3 linie miejskie
3 porty VoIP
+ 2 linie miejskie
+ 1 łącze ISDN BRA
6 linii wewn.

+

+

+

8 linii wewn.

+

+

+

10 linii wewn.

+

+

+

Ważniejsze cechy

  • zintegrowany VoIP w wyposażeniu standardowym:
  • 3 porty miejskie (obsługa do 3 operatorów VoIP)
  • protokół VoIP: SIP
  • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
  • VEK (R) – Voipowy Eliminator Kosztów:
  • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
  • unikalna funkcja Call Through – dzwoń z komórki przez VoIP. Centralka automatycznie rozpoznaje wskazane numery komórkowe i przekierowuje je do sieci VoIP
  • funkcja LCR – wyboru najtańszej drogi połączeniowej
  • Plug & Talk czyli podłącz i rozmawiaj – centralka gotowa do użycia po wyjęciu z pudełka z predefiniowanymi ustawieniami fabrycznymi
  • Prima Web Konfigurator – zarządzanie centralką przez przeglądarkę internetową
  • Zobacz Kto Dzwoni – prezentacja numeru (usługa CLIP) abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach aparatów telefonicznych oraz w programie Platan CTI
  • Współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)
  • Zintegrowana, wewnętrzna poczta głosowa
  • Możliwość nagrywanie rozmów i sterowania urządzeniami zewnętrznymi
  • Rejestracja połączeń z buforem w centrali
  • Możliwość aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • Estetyczna obudowa do powieszenia na ścianie

A do tego… wszystkie cechy nowoczesnej centrali telefonicznej

Podsumowanie:

opis: Prima
Ilość linii wewnętrznych: 6, 8, 10
Ilość linii zewnętrznych: 2 lub 4
Ilość portów VOIP: 3
CLIP – prezentacja numeru przychodzącego: tak
Rejestracja połączeń: tak
Tablice numerów zabronionych i dozwolonych: tak
Gorąca linia: tak
Grupa wspólnego wywołania: 2
Budzenie: tak
Linie miejskie analogowe: maks 3
Linie miejskie ISDN: maks 1
Konta VOIP: 3
Zapowiedzi głosowe: tak
Melodie dla połączen oczekujących: tak
Bufor rejestracji połączeń: tak wychodzących
Współpraca z bramofonem DB07: tak
Zasilanie rezerwowe: UPS zewnętrzny
Interfejs USB: tak
Interfejs Ethernet (LAN): tak
Współpraca z programem Platan CTI: tak
wymiary:
Skontaktuj się z nami